Utstyr dine ansatte for fremtidig suksess – jobb smartere, mer effektivt og sikrere

Av Carin Andal | 27 March, 2018

Den digitale transformasjonen øker stadig farten og driver frem nye arbeidsformer, noe mange bedriftsledere har vansker med å ta tak i. Utstyr dine ansatte for fremtidig suksess med verktøy som bedrer samhandlingen og øker effektiviteten. Lær mer på vårt frokostseminar 26. april.

Både nye og mer erfarne arbeidstakere begynner å stille krav til hvordan de vil jobbe sammen. De ønsker mer fleksibilitet, enklere samhandling og muligheten til å være effektive selv om de ikke er tilstede på kontoret. Økt konkurranse, både i markedet og om de beste arbeidstakerne, krever at virksomheter som ønsker å lykkes ikke kan henge etter lengre.

  • Det er mange virksomheter som sitter på gjerdet og lurer litt på hva de skal gjøre. Det mange ikke vet er at det ikke trenger å være komplisert. I Office 365-pakken, som mange allerede bruker deler av, ligger det også uendelig mange muligheter for samhandling og en moderne måte å organisere arbeidshverdagen på, sier Rune Tangen, daglig leder i Point Taken.

Med relativt enkle grep er det mulig å bygge videre på Office 365-pakken for å sette opp en nettbasert og sikker plattform som samler alle dine ansatte, forenkler dokumenthåndteringen og som kan tilpasses deres behov.

Skap en kultur for nye muligheter

En godt utstyrt arbeidsstyrke er den viktigste forutsetningen for å møte nye utfordringer og stadig tøffere konkurranse. Virksomheter som har vilje til å endre seg og en kultur som omfavner nye muligheter har en viktig komponent for å lykkes i fremtiden.

  • Å gi dine kolleger og ansatte muligheten for bedre samhandling med et sett verktøy som fungerer uansett hvor de er, gir de beste forutsetningene til å løse nye utfordringer og hoppe på nye muligheter. Resultatet ved å innføre en slik måte å jobbe på er gjerne bedre samhørighet internt, høyere effektivitet og til slutt en positiv bunnlinje, sier Tangen.

Kom og hør hvordan Norgesgruppen, BAHR og Get TDC har endret måten de jobber på for høyere effektivitet og mer fornøyde ansatte. Les mer om vårt seminar her.

Hvordan kommer vi i gang?

En sikker, nettbasert plattform samler alle på ett sted og følger dine ansatte uansett hvilken type enhet de jobber på, eller hvor de er. Der kan de håndtere filer sammen med kolleger, diskutere i dedikerte rom for ulike prosjekt eller avdelinger og for eksempel oppdatere alle etter møter. Men hvordan kommer dere i gang?

  • Å ta en avgjørelse på at din virksomhet skal innføre en ny måte å jobbe på er første steg. Finn en partner som har hjulpet andre gjennom slike prosesser tidligere. Deres erfaring er ofte veldig nyttig i både en kartleggingsfase, når løsningen skal settes opp teknisk og ikke minst når de ansatte skal læres opp og veiledes i den kritiske oppstartsfasen, avslutter Tangen.

Kom og hør noen av Norges største merkevarer snakke om hvorfor og hvordan de har innført nye måter å jobbe på.

Seminaret er avholdt.

Vil du vite mer?
Ta kontakt med Knut Skogvold på telefon 900 95 088 eller send en
e-Post til kundeservice i Point Taken