PT:Markedsføring

Inbound marketing er den foretrukne måten å drive markedsføring på, men hvordan gjør du dette på best måte? Hvordan overholder du kravene GDPR fører med seg? Hvordan kan systemer hjelpe deg i hverdagen?

PT:Markedsføring er et konsept hvor systemet støtter og forenkler din arbeidsdag med inbound marketing. I tillegg får du råd av Point Taken sine markedsspesialister på hvordan du kan benytte systemet på best måte for å støtte opp under de fire stegene i inbound-metodikken.

Vi hjelper deg til å tiltrekke deg mulige kunder, konvertere disse til leads, selge til dem og begeistre for å få fornøyde kunder som anbefaler deg videre.

Markedsførere bruker ofte flere verktøy for å holde kontroll på sine markedsprosesser, og den jobben man gjør er sjeldent synlig for andre i bedriften. PT:Markedsføring er basert på ClickDimensions og arbeidsflaten er i Dynamics 365. Arbeidet du gjør vil være synlig for alle andre i bedriften, og du kan enkelt følge en kunde gjennom alle de fire fasene som danner inbound marketing.

En av de vanligste måtene å drive med markedsføring er å sende ut e-post og nyhetsbrev. I PT : Markedsføring lager vi et oppsett av e-postmal med bedriftens designprofil. På denne måten kan du enkelt starte med nyhetsbrev til dine kunder.

Nyhetsbrev

Hvordan får kundene dine kontakt med deg? I PT:Markedsføring lager vi et kontaktskjema som kan legges på egen web.

Kundene blir registrert som lead i Dynamics 365 og varsel sendes til den interne personen som skal kontakte kunden

Kontaktskjema

En kunde tar kontakt via web, informasjon blir automatisk sendt ut, kunden leser e-posten og klikker seg videre på lenken i e-posten – kunden er markedskvalifisert og selger har kortere vei for å fullføre salget.

Leads

Ikke alle kunder skal motta nyhetsbrev, vi setter opp en liste over dine kunder med gitte kriterier.

Markedsføringsliste

Den beste måten å bli bedre på, er å høre hva dine nåværende kunder mener om deg.

Vi lager en kundetilfredshetsundersøkelse som du kan sende ut til dine eksisterende kunder for å få tilbakemelding på hvordan du kan forbedre bedriften.

Kundetilfredshet

Få oversikt over hvem som besøker nettsiden din. Du ser blant annet hvor de kommer fra, hvor lenge de var på nettsiden, hvilken skår de fikk, hvor mange sider de så, hvilket operativsystem de bruker og annen relevant informasjon.

Sporing

Gi poeng til leads slik at du tar kontakt med personer først når de er interesserte.

Scoring

Planlegg poster til Sosiale Media som Facebook og LinkedIn.

Se hvem som har klikket på postene dine og hvor det har ført dem på hjemmesiden din.

SoMe